Întrebări frecvente
Află răspunsuri la întrebările tale legate de distribuția energiei electrice în cele trei zone în care avem grijă de rețea: Banat, Dobrogea și Muntenia. Vizionează tutorialele de mai jos pentru detalii despre cum să citești datele transmise de către un contor inteligent și beneficiile pe care ți le aduce acesta, ce trebuie să faci pentru a te racorda la rețeaua de distribuție a energiei electrice, dar și ce se poate întâmpla cu rețeaua atunci când sunt condiții meteo severe sau ce poți face dacă observi sustrageri de energie.
Informații generale:
Sesizări și reclamații:
Suport tehnic:
- Unde pot semnala o întrerupere în alimentarea cu energie electrică?
- Care este diferența dintre o întrerupere planificată și una neplanificată?
- Cum știu dacă este o întrerupere planificată/programată sau este o defecțiune din instalația interioară?
- Ce alte tipuri de solicitări pot semnala prin serviciul Call Center Tehnic?
- Cum procedez dacă doresc o verificare a contorului?
Contorizare:
Servicii de racordare:
Compensații și despăgubiri: